Apoteken storsatsar på att synas

 Bland de nya kedjorna toppar Apotek Hjärtat ligan med sin satsning på drygt 79 miljoner kronor brutto. Största delen, 34 miljoner, har gått till tv-reklam. Allra mest har Apoteket AB investerat i media och de har gått lös på omkring 86 miljoner kronor mellan januari och november förra året.

27 jan 2011, kl 16:03
0

 Bland de nya kedjorna toppar Apotek Hjärtat ligan med sin satsning på drygt 79 miljoner kronor brutto. Största delen, 34 miljoner, har gått till tv-reklam. Allra mest har Apoteket AB investerat i media och de har gått lös på omkring 86 miljoner kronor mellan januari och november förra året.

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng