Ingen brist på kreativa idéer i självtestbranschen

Ingen brist på kreativa idéer i självtestbranschen

Helene Wallskär bloggar om självtestföretag med kreativa erbjudanden till både patienter och redaktioner.

27 jun 2019, kl 09:41
0

”Det kom ett brev till redaktionen. Det visade sig innehålla en kombination av erbjudanden som vi inte tidigare stött på. Kuvertets avsändare beskrev sig som ”en helhetsleverantör av hälsoinformation” med uppdraget att ”göra hälsa tillgänglig för alla”.

Förutom ett självtest för oss att pröva på (D-vitamin), erbjöd sig företaget att lätta vår journalistiska arbetsbörda. Vi kunde slippa ”hänga med och hitta intressanta ämnen” för våra läsare.”

Läs hela Helene Wallskärs blogginlägg här.

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng